Garantie & reparatie

Mijn product vertoont gebreken, wat nu?
Wanneer een artikel defect is, kunt u dit melden via dit formulier. In overleg met u wordt dan beoordeeld of het artikel vervangen of gerepareerd moet worden. Dit is afhankelijk van de situatie en het soort defect. We streven ernaar om eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen. Alle reparaties worden uitgevoerd door een erkend bedrijf of door de fabrikant zelf.

Wanneer betaal ik reparatiekosten?
Als de te vervangen onderdelen buiten de garantie vallen, brengen we reparatiekosten in rekening. Deze kosten worden altijd vooraf met u besproken.

Kan ik ook losse onderdelen bestellen?
Bent u een onderdeel kwijtgeraakt of is het toe aan vervanging? Dan kunt u een nieuw onderdeel bestellen via dit formulier.

Heb ik garantie op mijn product?

Voor alle artikelen die u bij MIRELLA koopt, heeft u garantie conform de algemene voorwaarden. Het artikel moet binnen de garantietermijn in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Wanneer een artikel niet voldoet, zorgen wij zo snel mogelijk voor een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door het te repareren, vervangen of terug te betalen.

Contactformulier